Alla inlägg under oktober 2008

Av Sanne - 31 oktober 2008 16:26

Idag vaknade jag vid halv  8 av världens smärtor i magen ..tänkte att det var säkert mensen som e på väg..men oj så fel man kan ha ...har fan aldrig haft så ont i magen kunde inte så upp eller något..så hade kontakt med akuten .Men nu e det bättre..var magkatarr och det var fan det värsta jag har känt...USCH för det..men dom sa till mig att jag inte får leva så som jag gör..så måste ta tag i mitt liv..sova så länge som behövs äta regelbundet och INTE gå 9 timmar på jobbet utan någon mat:S

Men asså jag e juh aldrig hungrig:( men bäst att lyssna på det för jag villl inte vara med om detta igen :S


Nog pratat om det...


Ikväll ska jag,Emilio och min mamma ha myskväll till idol så ska jag göra tacopaj(Igen) sist så fick juh inte mamma av den och hon gillar juh det så ska göra den ikväll...ska bli så skönt att bara ta dxet lugnt för engångs skull.!

kan skriva mer ikväl.

puss o kram


Av Sanne - 28 oktober 2008 21:48

idag började dagen kanon, Tom kom hit drack lite varm chocklad sen tog vi på ooss packade ner skridskor och begav oss till smedjehov...

Där möte vi upp Kim med familj:D

Tom var som ett barn när  han äntligen skulle få åka:D galen hehe

Men det gick bra sen kom Kim och dom..Neo skulle åka skridskor för första gången såå sött..

Jag gick mest runt med Emilio för han tyckte inte det var lika kul i och med att han inte fick vara ute på isen , var så otäckt me alla klubbor och puckar:(..

Helt plötsligt ser jag Johanna springandes me Tess i famnen( dom satt på läktaren) så jag gick dit och lilla Tess var helt blodig i ansiktet:( Hon hade fått en puck rätt i ansiktet stackars lilla flicka:( såå himla otäckt..

Varför kom den just där..var juh typ tomt runt om..usch men dom åkte snabbt in till aktuen där jag tror allt gick bra, hoppas det iallafall..Usch förstår paniken Johanna och Kim fick fy fan :S


Efter dom åkt i dit så åkte Tom lite skrillor tll sen gick vi hemåt mig..tog en pizza på vägen med:D

sen hem kollade buss till hnom sen var han tvungen att sticka för det var väl bara han so hade nyckel hem eller vad det var..

Sen nu ikväll har jag vart hemma hos min älskade Lina och firat hennes mamma som fyller år idag , dom bjöd på  middag ..var sååå gott ..Lina det hade du verkligen lyckats med:P


Nu ska jag snacka lite skit med min mamma innan jag ska sova, ska upp och jobba imon :( boooring..men ett måste..

puss på er


P.S Ett stort grattis till Rebecca min syster som fyller 12 år idag:D puss på dej

Av Sanne - 27 oktober 2008 14:27

Satt och skrev ett långt inlägg så hängde datorn sig..hm så blev det me det roliga..!Får skriva lite kortfattat igen!


Sitter på jobbet nu , har precis gjort pizza till min brukare..lite hungrid blev man faktiskt:D men ska äta om ca...5 min :P

Sen efter jobbet ska jag hämta min älskade Emilio, har saknat honom sååå mycket..många pussar och kramar blir det när man får se honom :D

Sen ska jag hem och fixa nått ätbart tills ikväll..Kim skulle nämligen komma ut och glo på fil hos mig , hade nästan glömt det men tur jag kom på det iallafall:P

Funderar på om man ska göra tacopaj kanske:S hmm skulle vara gtt asså!

Aja vi får se.!

Sen ska jag ut på vinden och leta upp skridskorna:D haha ska ge mig ut på isen imorgon , kommer inte vara stabilt hehe men va fan försöka måste man ju iallafall.


Nej nu ska jag äta...hörs sen !


P.S Amanda jag väntade fööör länge hehe , du får skärpa till dej ..tänk på att jag väntar:D puss gumman

???

Av Sanne - 26 oktober 2008 17:49

Hade den segaste natten på länge,satt och glodde på kålgården:(

Men var skönt att komma hem i morse iallafall!

Sov någon timme sen åkte jag upp till Åsa och drack lite kaffe, sen gjorde hon lite köttbullar och potatismos och bjöd på..

Nu sitter vi här med varsin dator och försöker lägga över lite ifrån hennes dator till min dator:D

Ska väl gå hem snart och städa lite, man får juh passa på när man e själv.

Emilio ska vara hos Tom tills imorgon, jag jobbar imorgon så Tom var snäll och erbjöd sig att ha honom istället för han ska vara på dagis..dom har juh faktiskt höstlov nu egentligen!

Ska väl ringa min älskade kusin snart tror jag och snacka lite allvar:D

hehe ne men ska bara prata lite om allt och ingenting, tänkte lägga in lite bilder ikväll ifrån ihelgen ..men det tar vi senare när jag kommer hem .

Nu ska jag vara social med Åsa igen , men ha de fint!




Av Sanne - 25 oktober 2008 17:49

Det var väldigt lyckat i Enköping måste jag säga, har inte haft så skoj på länge kanjag lova dej!

Vill tillbaka redan:P

Var med Crille,Rojje Samme hm måste tänka vad folket hette..typ Ina och dave eller nått sen var det tre andra brudar..

drog ner och hälsade på Lina på jobbet kl 2 på natten heheh sen kom vi hem 5 imorse..sen sov vi några timmar sen upp och stressa till tåget som tur var så körde Ina mig till stationen!

Hehehe Jag och Lina såg ut som hej kom och hjälp mig typ heheh

Men det var juh en rolig resa hem iallfall träffade på 4 dudes som vi snackade me , dom skulle till göteborg på någon premiär:D


Sen jävla sov vi på tåget ifrån falköping till Jönköpiung:D


nu ska jag sova en timme eller två sen ska jag jobba inatt..

Får juh jobba en timme extra och gratis inatt i och med att dom ställer om klockan:( skit tycker jag att det är..!

Av Sanne - 23 oktober 2008 21:01

För det första så ska jag göra klart för er/dig som inte förstog vad vi ska göra i enköping..JAG ska med Lina upp för hon ska JOBBA och jag ska passa på att träffa mina vänner..ska inte var där hela helgen utan åker imon kväll och kommer hem lördag eftermiddag...Har aldrig nämt att vi vill ha med Kim..

Vet att jag skrev att jag ville ha me två , men vissa tar juh förgivet vilka det e ..

Det var Tom och Eric om DU nu ville veta det.Dom kommer juh där uppifrån för dom som inte har lagt det på minnet!!!


Nu ska jag färga håret och ha det skoj :D kanske blir grönhårig tills imon :D


hade vart nöööje faktiskt!



Lääängtar så!



ha det fint puss o kram

Av Sanne - 23 oktober 2008 19:00

Nu e biljetterna kirrade, fan vilka strul det ska vara ijämt hehe

Slutade med att lina taar tåget ifrån jkpg till Enköping och jag måste ta bussen till stockholm och därifrån tåget till enköping..hehe


men jag e framme tio min innan henne så jag väntar på henne;)

Faaan va kul vi ska ha gumman, ska bli kul att träffa Oskar med:D Omtalade pepsi eller va fan han kallas:P


Sen blir det la förkrök me Rojski;D

Sen jag och Lina på krogen :DFan så kul vi ska ha det!

Ska bli kul att se hur hon har det på sitt jobb:D hahahaha

Full o gla typ .Älskar dej gumman!


Nu har jag slängt i en tvätt fick panik hade juh fan inga rena kläder hehe .

Och sen ska jag få hjälp om någon timme och färga håret..det e juh fan råttfärgat nu , och det funkar fan inte..

Ska försöka hinna sola imrgon innan bussen går, tveksamt faktiskt.!

Men nu ska jag fixa nagarna!



Ajuste Nu har jag min Känning;D UNDERBAR!!!


puss o kram

Av Sanne - 23 oktober 2008 00:11

Ikväll har jag umgåts med Tom och Kim, hehe Kim fick stå ut med oss menlösa folk hehe stackars honom:P men kul hade vi iallafall.

Surt bara att vi inte fixk igår spelet:S hade vart kul att kört lite :D

Men vi satt mest och tjötadde och hade det trevligt.

Tom fick lägga Emilio idag hehe när han ändå var här, hehe det gick juh bra:P

Sen när dom åkte så var det bara att sätta sig och boka biljett till enköping..MEN SJ´s sida e juh fucked up!! Så får ringa dom imorgon istället och boka...

Ska ha såå skoj, surt bara att man int ekunde ha me typ lite mer folk..hehe ja tror ni vet vilka jag menar!



nee nu e det sängen som gäller för mig, ska upp tidigt imon igen hehe !

Och imorgon ska jag köpa min underbara klänning:P


Sov gott mina vänner puss

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet vem du är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards