Alla inlägg under september 2009

Av Sanne - 29 september 2009 09:06

Har fått tillsägelse om min dåliga uppdatering i bloggen...så det är väl bara att försöka skriva nått!

Har verkligen ingen lust ibland känns som vissa personer inte har med att göra vad vi gör om dagarna =/

Men det är juh bara ca 2 sådär som jag vet läser bloggen för dom e nyfikna och många mer som läser som jag gillar så det överväger juh=)

Har iallafall vart i Ullared med Älsk Michael och Frida, spenderades mycket pengar men det var det värt.

Ska ner en gång till innan jul och då ska Magdalena med, ska bara köpa julklappar då=)

Hehe Hampus fick säga till mig nu att det räckte med barnkläder till Emilio, men att köpa kläder till dom små är det bästa faktiskt, finns så mycket fint:)

Till mig hittade jag inte speciellt mycket några tröjor typ.Till Hampus hittade vi typ 4 tjocktröjor.

Sen en massa till Emilio, och även lite julklappar mest blev det till Emilio och Melvin, dom andra är lite svårare att veta vad man ska köpa till, men jag ska nog klura ut något bra:)

Köpte även lite grejer till bilen så nu blir det svarta fälgar som ska fixas idag iallafall:)

Kommer bli kalas bra tror jag !


Men nu ska jag pussa på min älskling som ligger brevid och snarkar den andra älsklingen lämnade jag på dagis nyss<3


ha det bra gott folk så får vi se när jag uppdaterar i näst, beror på er faktiskt...känns meningslös när man inte får kommentarer!


puss hej



Av Sanne - 22 september 2009 12:15

Wiii, jobbet ringde nyss och frågade om jag ville jobba imorgon:)

Det var inte min vanliga chef som ringde utean en kollega till henne som frågade om jag vill ha hand om ledsagning imorgon.Självklart så tackade jag ja, så imorgon gott folk så ska Sanne sitta vid skolbänken igen ;)

Är riktigt kul med lite oväxling tycker jag.

Nu ska jag pussa och krama på min lilla son så har inte tid att sitta här mer!


Av Sanne - 21 september 2009 21:17

HAr jobbat hela helgen från 8 på morgonen till 23:00...har vart ganska kämpigt att gå upp i och med att det bara blev 3 timmars sömn första natten och andra blev det 5 timmar...men idag är jag ledig och idag fick jag sovmorgon till 10:00:)

Vi har bara varit hemma idag och myst allihopa,kändes som det behövdes...

Sen slog min älskade lilla prins sig i bakhuvudet..så det gick nästan hål...och jag förtvivlad sprand in till mamma med honom...såg precis ut som det blödde men det gjorde det inte..så har haft koll på honom idag så han inte har fått hjärnskakning eller nått. men han har vart pigg och glad:)

Sen nu på kvällen så har vi ätit tacos och myst.

Imorgon ska Emilio på dagis Hampus ska på utbildning och jag ska npg träffa Lina:)


Av Sanne - 16 september 2009 09:14

God morgon Godmorgon hör hur fåglar sjunga glatt godmorgon godmorgon i kööööör! Haha det är Emilios låt det :D

Sitter förövrigt i Habo och ska äta frukost sen bär det av till Jönköping igen :)

Vaknade i natt av att en otäck geting surrade runt i rummet...i ren panik gick jag upp och släppte ut den ...hur fan jag nu vågade det men men jag var trött!

Sen runt halv 8 kom en till jävel in på nått sätt, jävligt skumt i och med att alla fönster och allt var stängda...men då fick hampus gå upp och släppa ut den för då vågade inte jag längre...sen gick Hampus upp för han skulle på möte nu vid 9 och precis när han har gått upp hör jag hur nått ramlar ner på golvet...då är det en geting jävel till:O

Usch så jag väckte Emilio så gick vi ner till Hampus och mös lite vid tv:n...Satte även på en tvätt:P
Nu Har jag och Emilio skickat iväg Hampus till att kpa frukost på konsum, Emilio beställde yoghurt och jag ville ha keso*mumma*


Men nu blir det tv:n med Emilio sen som sagt åker vi till Jönköping efter frukosten sen tranås örserum och gränna;)

Får inte glömma tvätten heller...hm får säga till Hampus att påminna mig tror jag :O


Av Sanne - 15 september 2009 10:42

Jobbade igår för första gången på två veckor, kändes riktigt skönt faktiskt...visst fan är det alltid segt att jobba men det e pengar :P

Idag blir det jobb igen fast inte så långt pass ...14-19 sen efter jobbet kommer Emilio och Hampus och hämtar mig och så åker vi till Habo!

Nu ska vi iallafall äta lite lunch så ha det bra gott folk:D



Av Sanne - 12 september 2009 15:20

  


Åt en god räkmacka till frukost idag ...satt fint i magen kan jag lova er;)

Restan av dagen så har jag bara myst med Hampus stackarn som är sjuk.

Prtade med Emilio innan också, SAKNAR HONOM SÅ MYCKET!<3

Nu vet jag inte vad vi ska hitta på blir kanske Gränna men jag vet inte säkert än...får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda.!

Av Sanne - 12 september 2009 10:14

Undrar vad denna dagen har att erbjuda=/

Skulle egentligen åkt till Gränna men kanske inte blir nått av med det :( Hampus är inte riktigt kryp..men får se om han blir bättre framåt dagen...hade verkligen vart kul att träfffa kim:)

Blir det inte Gränna blir det mys i soffan hela dagen och det är juh inte heller fel;P

Nu ska jag iallafall gå och göra mig en räkmacka...fy fasiken vad gott det ska bli ..man måste lyxa till frukosten på lördagar:D

men men nu är jag hungrig så hörs sen !


Av Sanne - 9 september 2009 10:48

Senast jag skrev skulle vi juh somsagt åka till Adelövs marknad och kolla runt:)

Även Lina och Tommy följde med dit mycket trevigt...lite tråkigt att det regnade hela tiden när vi var där och att JAG lyckades få allt vatten över mig som kom som en fors ifrån ett tält men men .

Sen åkte vi hem och värmde oss med täcken i soffan!

Hm i fredags tror jag inte att vi gjorde något speciellt=/

I lördas iallafdall åkte vi till Min bror i Linköpingoch hälsade på,alltid lika trevligt där=)

Sen blev det hemfärd vid ca 1 kanske?

Sen i söndags gjorde vi inte heller ett skit var och stor handlade och sen kom sara och robin en snabbis...

I måndags hade Hampus och jag vart i hop 6 månader så vi hade lite mys pys på kvällen med film och ost och chips=)Älskar dig Hampus<3

Hmm tisdagen hmm så städade vi och sen åkte vi till Habo...och nu sitter vi fortfarande i Habo..hamous har nyss vart hos Tandläkaren och skulle visst dit imorgon igen så edt blir nog att vi stannar en dag till!


Men nu iallafall ska jag ta och pussa på min lilla pojk<3


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet vem du är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards