Direktlänk till inlägg 4 december 2009

Rubrik saknas

Av Sanne - 4 december 2009 15:43

    



Lite bilder på magen=)<3 

 
 
ingela-typ

ingela-typ

4 december 2009 18:56

oj...nu är det verkligen en rund o mysig mage...blir en lycklig bäbis...en lycklig lille bror/syster till lyckliga föräldrar o storebror. PUSS O KRAM ha det bäst /mostera

http://imagaia.bloggplatsen

 
Johanna

Johanna

10 december 2009 17:16

åååååh va fint =)

http://joana-jnt.blogspot.com

 
ingela-typ

ingela-typ

21 december 2009 11:02

sötgumman :) vill bara säja hejdå här oxå till dej,vi ses nästa år...ha det så gott nu med allt....och jag lovar messa,du får hålla tummarna..så alla 5 s-en stämmer in ;)
PUSS O KRAM /mostera

http://imagaia.bloggplatsen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanne - 23 april 2010 12:47

Sorry folks men jag har verkligen ingen lusta att blogga ... det ända jag vill just nu är att mysa med min underbara man och mina söner<3   Ska starta upp en helt ny blogg snart, men vet dock inte när...   ha det gött! Hejpa ...

Av Sanne - 10 januari 2010 05:51

...så får man komma hem och mysa med mina Älsklingar och även krama om min underbara kudde:D Helt sjukt vad trött jag har vart i natt...är inte van vid att jag flera nätter i streck...sen är det juh inte så konstigt om man blir trött när man sitter...

Av Sanne - 9 januari 2010 06:27

Äntligen så slutar jag jobba snart har en halvtimme kvar ungefär... känns underbart, känns även underbart att man ska vara mammaledig snart... Igår natt hade jag sammandragningar hela natten( inte kul ) pratade med barnmorskan som sa att bara det...

Av Sanne - 7 januari 2010 09:22

Idag är det kärlekens dag   Idag är det 10 månader sedan jag och hampus fann varandra,har verkligen hittat min drömprins   Känner mig fortfarande ny kär...varje gång man ser honom så pirrar det i magen...åhhh är så KÄÄÄR.  Och så har jag äran ...

Av Sanne - 6 januari 2010 14:20

Oj oj oj vad det har snöat inatt:O och än har det inte slutat... Vi lär nog inte komma någonstans idag iallafalll:D bilen e lite insnöad om man säger så haha stackarn... Vi som tänkte åka till Habo och hitta någon rolig backe vi kunde åka pulka i...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet vem du är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards