Alla inlägg under juni 2009

Av Sanne - 30 juni 2009 22:23

Idag var jag och Älsk och kollade på ny bil...det slutade med att han ska hämta den imorgon kväll=) Den var så himla gullig bara stod där och strålade "KÖP MIG" på den...och ja vem kan stå emot den då?;)

Blev iallafall en Golf, vet inte om man ska lägga upp bild eller inte...ni får säga till om ni är nyfikna eller inte annars skiter vi i det :D Mohahaha

Usch så söt den är...är helt ner kärad i den :D Emilio följde juh självklart också med, han var juh faktiskt med tvungen att få godkänna den hehe.

Han är så söt min lilla prins<3

 Nehepp om man ska gå in och krypa ner jämte Hampus igen ,( jag kan juh aldrig somna när det är så här varmt så går juh upp och sätter mig här när han har somnat.)


Hoppas på fint väder imorgon iallafall så jag och Emilio kan gå upp tidigt och gå ut och leka...blir väl att spela fotboll;) En liten picnic ska vi nog alla ha bara han och jag=)Sen när Hampus kommer hem så ska det bli pusskalas för hela slanten <3 åhhh vad jag kommer saknar Emilio när han ska till Tom i två veckor...förstår inte hur jag ska klara mig...får väl hälsa på någon dag =) Annars kommer jag vara lessen jö!



Men som sagt nu kallar sängen på mig!


bye bye!






Av Sanne - 29 juni 2009 23:14

Har inget att göra så fixade en liten bild:)

Av Sanne - 28 juni 2009 22:51

Nu tycker jag faktiskt att ni som läser får lägga en liten kommentar:)

1.det e alltid kul att se vem som läser ens blogg

2.Se om det finns någon mening med att blogga om någon ens läser eller om man ska lägga ner?



Hade verkligen vart kul om ni gjorde det.

Nu ska jag sova eller ah gick och la mig för en stund sen med Hampus och mös en massa men nu sover han , han ska juh upp tidigt och jobba imon,,så jag smet upp och satte mig här en stund,Men nu ska jag kramas med honom igen :)



Av Sanne - 28 juni 2009 00:39

Idag har jag och Älsk vart på Visingsö tillsammans med hans föräldrar, Hans mamma gick på någon loppis och Hampus jag och Björn satt mest och tittade på folk :D

Sen åkte vi ner till hamnen och spelade minigolf eller iallafall Hampus, Björn och jag ..Karin och monica tittade mest på=)

Hampus vann juh så klart...thihi och sen gick vi och åt pizza mycket trevligt:D

skulle sedan hem till Monica och dricka kaffe men hampus och jag stannade kvar i bilen och mös..det var så skönt i skuggan=)

 Sen på kvällen pkte vi till Habo och grillade och drack vin, och nu ska jag och min baby snart krypa ner till sängs och mysa=)


ha det gött gott folk!!!

Av Sanne - 25 juni 2009 23:18

Idag kom domen, och JAAA det gick precis som det skulle är så himla glad=)

Och jag vet att jag definitivt inte e ensam om det!

Tycker bara det är synd att folk inte kan ge sig, att lägga va med alla barnsligheter!Men men alla är vi olika men nu är det äntligen över:)

 Annars idag har det inte hänt så mycket jag och Hampus var uppe på a6 innan fikade lite med Tom sen handlade vi och åkte hem och grillade en massa gott var det, johnny och cissi var även här:)

Sen gick vi och la oss...Och imorgon blir det grillning på hög nivå ska även fylla poolen imorgon och så kommer det en del folk hit på kvällen, ska bli en massa mys..

Men nu ska jag sova gott och drömma som en prinsessa det har jag inte kunna på länge men nu har all oro släppt sig<3



Av Sanne - 24 juni 2009 10:41

Igår när älsk kom hem så packade vi ihop våra saker åk åte vill sommarstugan, tog med oss picnic och hade det en massa mysigt...Sen fiskade Emilio och Hampus, Hampus fick en fisk och Emilio fick napp men var juh inte så snabb på att dra upp spö så fisken hann smita:(Sen la vi oss och solade en stund, men det var tyvärr inte länge för Emilio var trött och gnällig så vi åkte hem till Habo istället...Där åt vi glass och pratade bilar=)Sen for vi hem och slängde oss alla i sängen :)




Nu sitter vi här jag och Emilio och äter lite nuggets och väntar på att Noel och Robin ska komma, jag ska nämligen vara barnvakt åt dom idag , ska bli så mysigt=)
Vet dock inte vad jag ska göra till middag idag , men får väl kila iväg till affären sen med barnen så får dom bestämma:)

Kan skriva mer sen när dom är här:)



Av Sanne - 23 juni 2009 11:07

Varmt varmt VARMT! det är precis vad det är idag en j*vla bastu på våran baksida, fick sola en liten stund men sen tyckte emilio det var varmt om huvudet sa han så vi gick in och åt lite macka och drack en massa.

Satte mig här en stund medans Emilio håller på att bli klar med sin toast ;)

Hoppas på att Hampus kommer hem snart så man kan få mysa lite, ska juh ÄNTLIGEN få åka och simma med Sara idag så har Hampus Emilio sålänge:)

Ska bli så himla skönt att få komma iväg och simma lite, så himla avkopplande. plus att det är med Sara det gör juh bara saken  bättre så vi kan snacka lite skit ;)

Ska även försöka få Hampus att åka typ till coop med mig sen så jag kan köpa en vattenslang, måste juh fylla på Emilios pool:)


Nehepp nu ska vi ut igen ha det bra!

Av Sanne - 21 juni 2009 15:45

I fredags så var vi juh som jag sagt tidigare i Stugan, hade jätte mysigt där, vi var jag Hampus Emilio Karin Björn Joel och Jennifer,satt och åt god mat och tjötade spelade även TP ...Jag och Hampus vann juh såklart;) Sen blev det grillning senare på kvällen,efter grillningen satt vi inne och mös en stund sen gick vi och la oss ganska tidigt båda Hampus och Emilio var jätte trötta.

På lördagen blev jag väckt av Molly(hunden) klockan 5, då ville hon ut och kissa...haha men somnade om ganska fort därefter och vaknade vid ca halv nio...då fick vi väcka Emilio=) Kändes ganska bra att vi fick väcka honom hehe

Sen fixade vi en massa i Norrahammar och sen åkte vi till Hok och hämtade öl...Tom hade fest på Dalvik på kvällen så jag Hampus och Erik skulle dit.

Var faktiskt väldigt trevligt där, lungt och skönt, åkte hem vid ungefär halv 4 på morgonen då Martin(erik´s bror) körde oss...

Hade en trevligt bilresa tills vi körde ner i en backa och kom till en ale eller vad det heter när det e träd på båda sidorna då jag ser att ett rådjur står framför bilen...Dom där sekunderna kändes jätte långa, hörde enbart hur däcken skrek och bilen fick sladd, såg hur vi närmade oss trädet...missade första trädet som kom det andra...tänkte bara nu smäller det...men vi hade sån jävla tur och sladdade in precis emellan dom två träden, en riktigt fin "fick parkering" ne men där hade vi verkligen en jävla tur vill jag lova er, gick inte speciellt sakta heller... var tvungna att gå och ut kolla bilen efter så vi inte träffade rådjuret eller nått och sen tog vi en cigg, då kläcker Martin " Fan jag glömde tutta på rådjuret" haha det var det ända han tänkte på...

Sen iallafall hem sista biten och slänga oss i sängen somnade vid typ halv 5...vid 5 kommer emilio upp och väcker mig och villl inte sova mer.

Och nu ska vi snart göra ossi ordning och åka till Micke och Frida, ska fira Noel lite och äta middag och sånt mys:)


Så gott folk nu har jag inte tid med er mer, puss o kram



länger in en bild ifrån i fredags!Midsommar

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet vem du är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards