Direktlänk till inlägg 27 november 2009

jobba jobba jooooobba!

Av Sanne - 27 november 2009 23:47

Yes det är precis vad jag gör...

Sitter på jobbet och har 7 timmar kvar att se fram emot=/

Hm känns så där i och med att man gick upp halv 5 i morse men men va fan en natt klarar man juh, min älskling var iväg och köpte massa godis och mackor m.m innan jag började:) TUR det så jag håller mig vaken ...han är så söt<3

Usch ska åka buss hem imorgon...ingen Hampus som hämtar mig=(

Han börjar jobba vid 05:00 och jag slutar jobba 07:00 hm så går bara om varandra...får försöka sova när han är på jobbet!

Emilio sover hos min mamma inatt så hon och han skulle hitta på en massa imorgon bitti när jag sov sa dom hehe!

Sen på eftermiddagen blir det kalas hos min Morfar hm vet inte riktigt vad han fyller=/ kan det vara 76 eller 77 hmm aja får kolla upp det tills man skriver på kortet :D


Hm ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mer ska gå och fixa lite saker här...inte helt omöjligt att jag uppdaterar en gång till idag !


HERREGUD  vad har hänt med mig?! Jag uppdaterar ofta:O det gillar vi ;)




 
 
Ingen bild

frida

28 november 2009 11:19

Hej där! me again! Hälsa ut till Alf och Siv synd att vi inte kan vara med..det brukar alltid vara så trevligt där (och gott)...kanske ska varna Hampus att det kan vara han som står på tur att bli kittlad nu när inte Magda är där;) kanske kan synas en sväng i morgon om ni eller vi ska in till julskyltningen vågar inte bestämma något med tanke på mina barns hälsa men hoppas på att det har vänt nu..ha en bra dag hälsa svärmor min med krami

 
Ingen bild

snne

28 november 2009 12:40

Haha herregud tänk så hade han blivit det haha vad han hade skämts:D
Men vet inte riktigt om vi ska dit än Hampus är dålig:(
Ah det kanske vi kan ska till Habo en snabbis med på den julskyltningen.
Ja usch jag hörde om dom små liven, tycker så synd om dom och självklart av er med...så konstigt när det håller i sig så länge=/ hoppas iallafall det har vänt nu skulle vara trevligt att träffa er=)
kram

 
ingela-typ

ingela-typ

28 november 2009 13:38

Usch är ni sjuka :S inte roligt.
jag ska inte ut heller,första dagen på en månad jag har inget...måste packa typ i vart fall...och prata med dom på andra sidan jorden så jag sitter säkert...vill ju inte hänga löst ,hehe visst börjat nerverna pirra lite....så bäst försöka sitta säker,vill inte bli utröstad när det snart är final hehe,puss Sanne,vi måste ses innan bara ,det måste vi...annars känns det som man hänger löst.puss o kram o ha en härlig dag nu och uppdatera mera är roligt här nu igen.hälsa alla puuuuuuuuss

http://imagaia.bloggplatsen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanne - 23 april 2010 12:47

Sorry folks men jag har verkligen ingen lusta att blogga ... det ända jag vill just nu är att mysa med min underbara man och mina söner<3   Ska starta upp en helt ny blogg snart, men vet dock inte när...   ha det gött! Hejpa ...

Av Sanne - 10 januari 2010 05:51

...så får man komma hem och mysa med mina Älsklingar och även krama om min underbara kudde:D Helt sjukt vad trött jag har vart i natt...är inte van vid att jag flera nätter i streck...sen är det juh inte så konstigt om man blir trött när man sitter...

Av Sanne - 9 januari 2010 06:27

Äntligen så slutar jag jobba snart har en halvtimme kvar ungefär... känns underbart, känns även underbart att man ska vara mammaledig snart... Igår natt hade jag sammandragningar hela natten( inte kul ) pratade med barnmorskan som sa att bara det...

Av Sanne - 7 januari 2010 09:22

Idag är det kärlekens dag   Idag är det 10 månader sedan jag och hampus fann varandra,har verkligen hittat min drömprins   Känner mig fortfarande ny kär...varje gång man ser honom så pirrar det i magen...åhhh är så KÄÄÄR.  Och så har jag äran ...

Av Sanne - 6 januari 2010 14:20

Oj oj oj vad det har snöat inatt:O och än har det inte slutat... Vi lär nog inte komma någonstans idag iallafalll:D bilen e lite insnöad om man säger så haha stackarn... Vi som tänkte åka till Habo och hitta någon rolig backe vi kunde åka pulka i...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet vem du är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards