Alla inlägg under januari 2009

Av Sanne - 29 januari 2009 10:27

Okej börjar med sjukt barn...Min stackars plutt är inte pigg än så han får vara hemma veckan ut:(Tycker så synd om honom faktiskt,han blir så himla ynklig:( Hoppas han piggnar till snart:)

Sen ska jag stressa ner till stan så fort min mamma har slutat jobba så hon kan ha Emilio en stund måste köpa en väska och lite såna grejer, måste även till banken:(

ska smita i på H-M också behöver lite typ schampoo och sånt att ta med till hotellet..tycker inte om deras hygien saker..

Sen senare ikväll ska vi in  och hämta Ingela i stan, och sen ska vi la bara mysa och snacka skit ungefär:)

Sen åker vi juh imorgon:) ska bli så himla kul, men usch ser inte fram emot bussresan...hehe men vi gör nog så det blir rolig:D


Nehe nu ska jag springa ner til tvätten..ha det bra gott folk..puss o kram



Av Sanne - 27 januari 2009 20:03

..Fick gå hem idag ifrån dagis, dom ringde till miug på jobbet och sa att han hade fått feber:(

Så det var bara att ringa och säga att jag var tvungen och gå hem och sen åkte jag till dagis och hämtade honom.

Sen direkt när vi kom hem somnade han och sov i 4 timmar, sen efter det har han varit pigg..Men han får vara hemma imorgon för jag är ändå ledig då.Sen så får vi se hur han mår.!


Åt en så god Kycklinggryta idag ,Mums säger jag bara:)

Tack för den mamma:)

Hehe hon ringde in till oss och sa .Nu e maten klar vill ni ha:) söt e hon.


Usch har inte kommit på vad man ska ha för kläder med sig ner till malmö än, brukar planera det en vecka innan men nu har jag inte tänkt  på det:S Paaanik!!!

Får ringa Ingela och kolla lite vad hon hade tänkt ha med sig typ.!


ska ringa henne nu men ha det fint !



Av Sanne - 26 januari 2009 15:04

Vill bara säga tack till min Mamma, vet inte vad jag hade gjort utan henne.

För det första så hade jag inte kunnat ha det jobb jag har pga:

1:Man jobbar kvällar och jag har ingen som bor i närheten av mig som kan ha Emilio förutom min älskade Mamma.

2:Hade inte chefen vetat att jag var dotter till henne så hade jag inte fått jobbet heller, för dom sollar juh  bara bort alla som inte e utbildade.Men jag hade tur..Får väl plugga på distans så man visar att man vill eller nått!


Aja iallafall jag och Mamma bestämde idag att vi ska gå på bio på Mammut,och sen gå och käka typ på chilithai:)

Ville bjuda henne på nått,visst det e väl inte så mycket men jag tycker det e själva tanken och att man har trevligt som e viktigast.!

-----------------------------------------------------------------------------------------------


Började mitt nya schema idag,usch nu har jag jobbat lite för många dagar i rad men har fortfarande några kvar:(

Aja men det är väl skönt sen när man får lönen!

 Bara det att jag har börjat få så jävla ont i magen hela tiden , mamma trodde det var magkatarr för jag stressade:S kan juh faktiskt stämma:(

Men det blir nog bättre nu tror jag ,och hoppas på!


Ikväll ska Jag,Emilio och min Mamma titta på tv och mysa, sen ska jag och Emilio gå in till oss och så ska vi lägga oss tidigt idag,måste juh upp vid halv 6 imorgon igen i och med att man ska hinna göra både mig och emilio i ordning och sen bort till dagis sen med bussen som aldrig passar ihop...så man får alltid åka as tidigt:(

Aja men efter jobbet i morgon så ska jag till försäkringskassan,banken och sen ska jag till stadium eller inter sport..kanske råkar hända att man smiter in på typ once,dom har juh så fina klänningar där....


Ne nu e det slut skrivet,kan skriva mer sen .

Ha en toppen dag!!

Av Sanne - 23 januari 2009 17:57

Nu är snart allt fixat till Malmö jag och Ingela bokade hotell igår, ska bli så himla mysigt:)

Längtar som bara den men nu e det juh bara en vecka kvar!

Hoppas på att Ingela kommer till mig redan på Torsdagen så kan vi ha en liten myskväll och ta det lugnt innan vi ska åka iväg på Fredagen:D

Men gott folk skriver mer om detta senare ikväll ska ha lite mys med Emilio nu innan han somnar, han var verkligen dö trött idag när jag hämtade honom på Dagis min lilla prins=)


ha det fint !

Av Sanne - 21 januari 2009 17:51

Äntligen så har man fått igång datorn igen, var uppe på a6 idag och kollade på en ny till mig med, hittade en as fin men fan tvekade i sista sekund iallafall, jag e juh inte så haj på datorer:S

men ska dra med mig någon som kan det där innan jag köper den :D Me love it typ!


Av Sanne - 9 januari 2009 12:14

Jahopp då var man på nördig så man har börjat med smsBloggning:) nått måste man ju få göra när man inte har någon dator... Fick ett

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet vem du är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards