Alla inlägg under november 2008

Av Sanne - 30 november 2008 22:01

 ..jahopp nu var man hemma igen då, har haft en otroligt härlig helg nere i Hillerstorp.

Ändå så är det lite skönt att vara hemma igen så man kan ha sina rutiner..plus att jag ville fixa i ordning med allt jag köpte på Ullared:D

Tänkte titta på Wallander med nejdå så blev det inte, hehe jag hadde en envis son..så jag gick och la mig nu istället..lika bra det ska juh jobba imon men iofs inte förens 14:00...

Men kan alltid vara skönt att vara lite utvila i och med att jag har en helvetes vecka plus lite till framför mig..usch det kommer bli jobbigt asså:S

Men ska inte klaga, det lönar sig juh tillslut:D



 Tog massa bilder idag på high chaparall..lägger in dom imon för nu orkar jag inte leta efter sladden till kameran:S


Nej gott folk nu kallar min kudde på mig:P


puss o kram/Sanne





Av Sanne - 30 november 2008 13:01

Ja som jag har skrivit innan så var jag juh på Ullared igår..Handlade en massa saker:D

Väldigt nöjd med allt..men usch va det e farligt att gå där nere man skulle juh kunna handlat upp hela butiken känns det som:S

aja får åka ner dit efter juh och handla vidare..nu var det juh mest julklappar man köpte..

 Sen satt vi hemma hos min pappa och drack kaffe och tjötade lite innan Sara och Robin åkte hem.

 Tittade på Mamma Mia igår..guuuud va bra den e<3



Och idag ska vi på julbord..vågade knappt äta någon frulle idag ..hahaha

Man måste juh vara tom i magen om man ska på julbord..usch mår illa redan av att tänka på hur mycket grejer det finns:D

Men gott ska det bli iallafall, läääängtar så till julskinkan :D


Lirade Guitar Hero med min lille bror innan ..fan va kul vi hade det..spelade i lag..fan vi rockade verkligen :D


Neeheepp nu ska jag tvätta av min älsakde son och byta kläder på honom!


ha det fint gott folk..puss o kram Sanne





Av Sanne - 28 november 2008 23:50

...Mie ännu en gång för du bytte helgen med mig på jobbet..betydde massor:)

Du vet vart jag finns om du behöver hjälp någon gång:)


Du e helt enkelt underbar hehe

Puss på di Gumman

Av Sanne - 28 november 2008 23:41

Jupp idag hade man fin besök när man kom hem efter jobbet Henke Magda och Melvin var här..dom ska stanna hela helgen här*mysigt*

Så vi åt lite god mat och tjötade..tyvärr får jag bara träffa dom idag ..Ska iväg imon..Ska till Ullared och shoppa loss:Dåker redan halv 7 på morgonen!

Hoppas verkligen på att jag hittar en massa saker:P

Men först ska vi till Hillerstorp och lämna av Emilio till min pappa..han ska få äran att vara barnvkt:P

Sen åker vi vidare ...sen slänger dom av mig i Hillerstorp på vägen hem:P

Jag och Emilio ska sova över där..för vi ska nämlugen på julbord på high chaparall på söndag:) ska blii så mysigt..men skriver mer imon..puss o kram

Av Sanne - 24 november 2008 18:33

Idag har jag vart på möte med jobbet:D

Var på mitt första APT Möte idag ,hehe stolt..vi fick till och med tårta där pga att jag fått tjänst och Anitha färdig utbildad undersköterna:)

var färdiga där vid 17..då kom min mamma dit med Emilio som hon hade hämtat på dagis...lämnade honom till mig så tog vi bussen hem!

Har nu ätit lite sen middag men bättre sent än aldrig!

Ska snart bada Emilio..sen lägga honom!

Funderar på att be min mamma om barnvakt en stund sen när hon slutat jobba vid 23...så jag kan ut och gå en långpromenad...

 Kan skriva mer sen när Emilio sover, för nu ska jag ägna mig åt honom!


puss påre

Av Sanne - 23 november 2008 22:51

Fredag: Dagen började med att jag och Emilio gick upp och åt frukost..

Sen efter frukosten så komma min småsyskon till mig(dom hade studiedag) och så lekte dom med Emilio medans jag städade..var juh tvungen att ha fint tills kvällen i och med att vi skulle ha Dildparty!

Sen senare på dagen så kom putte och peter förbi och tjötade en stund medans jag gjore mig i ordning:D

Sen körde jag och min mamma och Cissi upp Emilio till Tom..sen åkte vi till systemet..

Hem igen och där möter jag upp Lina och Katrin...Sen börjar festen!!

Hade verkligen SKIT kul den kvällen det var många skratt och även många eeeuuuuuuhhh hahaha nee fy det var  verkligen skoj ..och GUD vad folk handlade grejer..blev helt chockad till och med killarna köpte:D
aja kul var det..


Lördag: gick upp halv 7 på morgonen och åkte till jobbet:S

Ah finns inte så mycket mer om det att säga...

Sen när jag slutade så hämtade mamma mig så åkte vi till Max..sen hem duschade och gjorde mig i ordning åkte till gränna..tog en koff kaffe med kim..och sen gick vi bort till cissi och johnny  och drack lite mer kaffe sen gick det över till öl och kim kom bort..även Ninni och cristian var där..sen kom Sara robin andreas och angelika dit med..MEN jag och kim drog in till stan eller ah hem till Tom..satt där och drack lite öl och tjötade...myste lite med min älsklings pojk med:D

Sen körde Eric hem mig!!


Idag:Gick upp halv 7 åkte till jobbet...hmm ah ganska segt idag faktiskt..

Sen hämtade mamma mig, sen åkte vi till Dalvik hämtade Emilio och sen vidare till stamseryd och firade min morfar:D

Sen en snabbis på råslätt:P

 Nu sitter jag och tittar på Wallander och myser i soffan..

Ska snart sova har möte imorgon med jobbet...


lägger in bilder sen ifrån helgen :D


puss o kram

Av Sanne - 20 november 2008 14:54

...som man skrev här men som sagt har juh haft en sjuk lite pojk här hema så har inte riktigt haft tid till detta!

Men en liten sammanfattning om vad som har hänt:P

I tsidags så var vi och vinkade av min moster och mormor vif flyggplatsen, dom gottegrisarna skulle åka till Thailand i två veckor..så vi tog en fika och satt och tjötade lite innan flyget gick..när vi satt där så ringde min chef till mig och ville  prata lite allvar sa hon..jag blev typ dööö nervös..

Men det var juh som tur var goda nyheter:P Fick jobb!! ÄNTLIGEN så slipper man vara orolig och hoppas på att dom ringer in en hela tiden nu går man på schema istället men står kvar som timanställd så jag kan hoppa in och ta nätter och sånt ändå:P och jag menar  juh mer jobb juh gladare blir jag :D

 Sen när vi hade sagt hejdå och allt sånt så åkte vi upp till Dalvik och drack lite kaffe med Tom.. dit kom också min kära kusin  Sara så hon följde med oss hem efteråt..Sen köpte jag henes mobil av henne vilket var väldigt behövligt i och med att jag har haft min lille brors nu hur länge som helst i och med att min blev stulen !

 Sen i går så gjorde vi inget speciellt tror jag var hemmaoch tog det lugnt och mös typ..

Idag har jag,Tom min mamma och Emilio vart på a6:P

Jag och Tom köpte skridskor till Emilio och sen hade Emilios farmor satt in pengar så vi skulle köpa en hjälp till honom som julklapp ifrån henne:)

Så på söndag blir det skridskor åkning för oss alla:D

Ska bli så kul att se hans första åk :P

Sen iallafall så tog vi en fika och tjötade lite träfade även på Lotten där:P

Sen åkte vi oxh lämnade Tom på Dalvik och sen lämnade mamma och Emilio av hos här hemma sen skulle hon åka och jobba..


Och nu ska jag ta och städa här hemma ...ska juh som sagt ha Dildoparty här på fredag:D ska blir väldit roligt och väldigt många som kommer..så blir det nog utgång efter det!

Sen kommer mi bror hit om en liten stund och hälsar på:P alltid lika mysigt med dom här:D


ska lägga in lite bilder ikväll tänkte jag men vi får se.!


Ha det fint alla puss o kram !


Av Sanne - 16 november 2008 22:16

ifrån helgen på kusinerna:)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet vem du är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards