Alla inlägg under maj 2009

Av Sanne - 31 maj 2009 12:27

Spenderade hela dagen på Liseberg igår men älsk Kristian Lolla Johan Amanda Kim och Natta..hade väldigt roligt=)

Roligast var när amanda fick båda strålarna på sig i kåloradorn;D Thihi

Åkte nog det mesta förutom att jag fegade ur på uppswinget, kim fick mig att tro att dom skulle lossna och skulle dom göra det skulle man fan flyga över halva göteborg :S

Men usch så varmt det var hela dagen , var väl bra det men det var juh så himla mycket folk då och så jobbigt att stå i köerna när man hade solen direkt på sig..Men sen när vi kom hem mitt i natten fick jag och hampus lite sovgäster=) Mattias Malin och Louise sov över här=)


men men nu ska jag till Habo och hämta lite saker sen till jobbet

Av Sanne - 29 maj 2009 09:42

Idag är första dagen jag ska vara själv med min nya brukare, gick brevid igår och redan idag ska jag starta=)

Ska bli riktigt roligt har juh hamnat på ett toppen ställe.

Hoppas bara dom andra i min förra grupp har hamnat i en bra grupp, tänker på er iallafall!

Så idag gott folk så ska Emilio gå på dagis, han har inte vart där på nästan 3 veckor i och med att jafg har vart sjukskriven m.m

Vet inte vad jag ska skriva idag är ganska tom men kan juh alltid tala om att jag och Hampus e väldigt sugna på en lägenhet på Dalvik=)

Får se vad som sägs om den hoppas på att vi får den iallafall:P hade vart toppen för Emilio med , lekplats utanför och sen är stadsparken 5 minuter bort liksom=) hade verkligen vart kanon...

Men nu ska jag hoppa in i duschen för den blev precis ledig:D

Ha det gott och håll tummarna för mig idag att jag inte tabbar mig !

Av Sanne - 27 maj 2009 10:08

just nu känns livet kanske upp och ner, i loppet på två dagar så avled två som jag känner...av samma sak dessutom.

Känns som man hade det jobbigt innan men det blir juh inte bättre när man ska behöva gå och oroa sig över en massa saker vad man ska göra osv...

Och idag ska jag på rättegång, är inkallad som vittne...min pappa och hans ex har en vårdnadstvist..är dö nervös hatar verkligen att prata högt inför en massa och det blir inte bättre när man vet att alla kollar på en..men ska göra allt jag kan för mina syskon=)

Tror faktiskt det kommer gå kanon bra , hoppas iallafall på det!

 Sen i morgon sk aman med vara nervös för då ska man börja jobba på ett nytt ställe...men vet juh vart och vem och det känns bra =)


nee nu ska jag duscha och sen åka in till stan ..


Av Sanne - 19 maj 2009 22:04

..Idag fick jag och Emilio för oss att vi ville åka till Stadsparken och se alla djuren, så vi kom med vårat förslag till Hampus som såklart också ville dit..hihi

Tog en massa bilder men lägger bara upp en del, filmade även en hel del när Emilio och Hampus åkte rutschkana eller hur det nu stavas:D

Tror alaa 3 tyckte det var lika skoj i lekparken,var även skoj med getterna..dom var så söta hirtta Farfar get och bebis get som vi förälskade oss i eller ah det var nog bara jag som förälskade mit i farfar get men han var så söt så söt =)

Sen blev klockan ganska mycket tror vi kom där ifrån vid halv 8 så det var bara att åka hem och äta kvällsmat sen sängen för Emilio del iallafall, Hampsu han sitter och kollar på Balde 2 och jag sitter här och har tråkigt typ.Har hela dagen trott att jag ska jobba imorgon men icke sa nicke..ska inte jobba förens Torsdag juh, det var faktiskt ganska skönt att få höra=)

Ha det bra gott folk nu ska jag hitta duschen

puss o kram !


Av Sanne - 17 maj 2009 22:06

Kvällen igår skulle vart på rosenlund hos Alexandra men slutade med att vi bara åkte dit gjorde i ordning oss och åkte vidare till Torpa till någon Anders på fest:)

Där var Jag Hampus,Lina,Alexandra,Linnéa,Andreas,Anders,och någon Danne tror jag ..sen kom det några mer vet dock inte vad dom hette..men meningen var att vi skulle se på eurovision men fick typ se 1-4 låtar...fick juh iallafall se Sverige, men ska jag vara ärlig så tycker jag sveriges bidrag var kasst..tyckte inte om något speciellt mycket,av det jag har sett vill säga.Hampuys kärade juh ner sig i Portugals bidrag men det var han ganska själv om :D

Sen satt vi väl mest och tjötade, sen tog Hampus och jag bussen hem till Norrahammar...

Denna dagen har vi slitit på min säng väldigt mhycket...låg nog kvar i sängen till klockan 17...då var vi tvungna att pallra oss upp och åka och hämta Emilio på Dalvik=)

Sen blev det till att göra mat och så tittade vi på gamla kort..Hampus fick syn på ett gammalt kort på mig då jag fick kommentaren "köttbulle" :( hahaha hoppas han inte tycker det fortfarande iaf :S

 hmm nu ska jag tvinga söta lilla Hampus att massera mig mmmm massa skönt vill jag lova!

måste lägga in en bild på honom bara för han e så vacker<3

Av Sanne - 16 maj 2009 12:08

Igår fick jag och Hampus för oss att ut och åka lite bil...blev att vi åkte till Hjo först  sen åkte vi emot Tibro sen blev det en massa skog runt omkring oss...Sen Skövde där vi gick in på ÖB :D köpte godis till oss och massa klubbor till Emilio.

Sen åkte vi vidare emot Tibro och letade Pizzeria,men den ända vi hittade var stäng pga renovering:(

Så vi åkte vidare till Hjo IGEN...där hittade vi iallafall en Pizzeria som hette For Hjo haha!

Sen mätt aoch belåtna så åkte vi hem till Habo igen..

eller ne affären först där vi köpte hårfärg till Hampus, så när vi kom hem blev det till att färga huvudet på honom ;)

Jätte fint blev det=)

 Sen blev det mys till film, sen när Hmpus skulle stänga fönstret för viskulle sova så stod det en männsika ute på trädgården...Men matcho som han är så sket han i det medans jag var livrädd...det gick faktiskt någon på nerevåningen och sen i trappan...men han trodde inte p mig..men tillslut gick han ner och kollade så jag kunde sova lugnt sen :D


Sen nu idag ska vi tll Norrahammar och fixa lite ska be Kim fixa Hampus dator sen blir det till att göra i ordning oss och köra emilio till Tom, sen vidare till en polare till mig där vi ska äta middag och dricka vin och titta på eurovision...ska bli mycket trevligt=)


Av Sanne - 14 maj 2009 13:20

 Igår vid typ kl: 21:30  attt jag var sugen på en rätt som Hampus e bäst på att göra tydligen nått serbiskt recept:D

Söt som han är så åkte vi iväg till affären och handlade alla ingredisenser...under tiden vi var i affären så var Dan(Hampus storebror) barnvakt åt Emilio hihi .

Sen när vi kom hem igen fick jag uppdrag till att mysa med emilio uppe i sängen medans Hampus lagade all mat själv.

Bjöd även Emma Dan och Joel på mat.

Älsklingen hade dukat up så fint och allt , ska slänga in en bild på den berömda maten med :D

Sen var det bara upp i sängen, skulle titta på bröderna Grimm men orkade inte se klart hela , jag höll typ på att somna en massa gånger:(

Men kanske kan kolla på den ikväll vem vet..

Idag blir det nog iallafall en lugn dag verkar det som , var bjudna på kaffe borta hos Erik sen så blir väl det sen inget speciellt.Får skriva ikväll om det hände nått skoj :D


Nu ska jag hitta på nått annat  än att sitta här iallafall.. ha det bra alla ..puss o kram


Av Sanne - 13 maj 2009 19:45

Gårdagen slutade med att man följde med Hampus ner till Halmstad..han skulle hjälpa sin morbror att köra lastbil ner dit ..och jag ville inte sitta lonely hemma så följde med dom inatt.Massa mys att vara med älsklingen och han var såå duktig:)

kom hem vid ca 6 i morse och däckade på en gång typ ,trodde inte jag skulle kunna det men jag la mig så himla skönt och sen är det svart  thihi

Sen när man vaknade hade mamma fixat frukost till oss, hon är så snäll min lilla mamma!

och nu sitter vi i Habo, Emilio tittar på Teletubbis Hampus duschar och jag sitter här.

Ska väl hoppa in i duschen när Hampus e klar var väl tanken...sen ska även emilio duscha så som han har sprungit runt och lekt med Joel idag (hampus lille bror) så är han ganska så svettig och luktar illa :D


nee usch kommer inte på nått mer att skriva...


Älskar mina pojkar, ni betyder mest<3

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet vem du är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards