Alla inlägg under mars 2009

Av Sanne - 31 mars 2009 16:05

Blir nog antingen utgång eller så blir det att åka hem och hälsa på Ina, se hur hon bor nu typ..Sen kan man juh kanske möta Hampus på stan(A), han ska juh på krogen!

Men men får se om man lyckas övertala mamma först att ha Emilio.

Ska nog ut på Torsdag med på larm, en sak dom har för alla kommun anställda här i jönköping!! ganska kul faktiskt.!Dit ska jag dra med mig Hampus hahah han kommer bli chockad;)


Nee nu ska jag hoppa in i  duschen och göra mig i ordning vi ska iväg på bus sen :D

 Kan skriva mer ikväll!


<3



Av Sanne - 25 mars 2009 11:24

Hampus kom hit vid typ 1 i natt tror jag , blev typ super glad när han frågade om han fick komma(A)

Han skulle ändå till Arla idag på nått typ möte så det blev juh närmare=)

Nu funderar jag på att göra lite "lunch" till mig och Emilio, och man kan juh alltid hoppas på att Hampus kommer förbi en sväng efter Arla men det tror jag inte, tror han var tvungen att åka hem=(

Aja men det e juh inte långt kvar till på fredag, då ska det bli trevligt=)



Av Sanne - 24 mars 2009 21:56

Just nu är mitt liv helt jäkla underbart,har världens underbarast son och har träffat en helt underbar kille<3 jag menar kan det bli bättre?

 Men lik förbannat så e det tungt vissa dagar, och det jobbiga är att det kommer allltid på kvällen när man e själv...fast det e väl det att när man inte e själv så tänker man på massa annat och roliga saker.

Har haft en underbar dag idag med Hampus och Emilio men nu när Emilio har somnat och man sitter och glor så kommer alla skit funderingar upp...åhh blir galen på dom ibland!

Men men som sagt det försvinner!


Är bara så himla glad att jag har Emilio vad hade man gjort utan honom?

hmm hade säkert var en lat männsika som bodde hemma hos mamma och vägrade göra ett skit..

Heeh tänker man så så blir man glad igen, har det så himla bra just nu!<3



Längtar så tills i helgen, då blir det nog bio=)sääärlek hihi


nu ska jag fan sova, men ha det bra allihop!

Av Sanne - 23 mars 2009 20:44

Hm dagen började med en seg SAnne hehe men det får man vara när man e ledig;)

var väl typ lat fram tills 17 då fick vi lite besök, sen åkte Emilio Hampus och jag upp till A6 och möte Erik där=)

Köpte en keps till Hampus och en tröja till Emilio,

Sen gick vi till donken och åt*mums*  så lovade jag emilio att om han satt still och åt skulle han få en leksak på BR...haha han köpte en polismotorcykel som låter hur mycket som helst, och han håller typ in knappen hela tiden  göllligt!

sen åkte vi hem Emilio somnade i bilen, och vaknade inte ens när jag klädde av honom..skönt att han somnar tidigt för engångsskull.

Så nu ska jag och Hampus typ göra så lite man bara kan göra, eller ah han sitter och spelar guitar hero just nu och jag ligger i jämte och glor:D


orka skriva, skriver mer imon! puss hej

Av Sanne - 23 mars 2009 15:11

1 bulle + 1 bulle är simpel bullematik. 2 bullar gånger 2 bullar skapar problematisk bullematik.

sanne är sjukt glad över att först spöa hampo på alla medium låter på gh och numera spelar hon på hard. hampo gråter som en flicka och ropar på mamma.

tragiskt men sant att få spö av en tjej. fast vem vet. sanne kanske föddes som simon ? det tror iaf jag.



Av Sanne - 17 mars 2009 12:15

Igår spenderade jag min kväll i Habo för första gången:D

Tror aldrig jag har varit där,pinsamt men sant..!

Men nu åkte jag dit iallafall hem till Hampus.Skulle ha filmkväll med honom och hans kompisar Erik och Oskar=)

Blev någon tysk film, vet inte riktigt vad den hette men den var bra:)

Sen blev det att köra hem Oskar och Erik gick hem till sig.

Så fick vi mysa själva, hihi hade lite roligt åt hans bror som blev påkommen av deras mamma när han rökte:D

sen tittade vi lite på tv och hade mys bara.

Hampus körde hem mig vid halv 2 tror jag klockan blev=/

Hoppas han kommer hit snart igen,Saknar han som fan...Bulle!


Aja nu ska jag hitta på nått annat..

Av Sanne - 15 mars 2009 20:59

Började med att Hampus kom hit i Torsdag, vi hade lite mys i soffan med tacos och film=)

Emilio somnade som en stock typ direkt, och vi gick och la oss stax därpå typ.

Fredagen hmm jo då kom först Sara ut till oss och hälsade på och typ 10 min efter hon hade kommit kom Tom.

Så vi satt och lirade lite G-H och tjötade, sen åkte Tom och Emilio till Dalvik.

Sara stannade kvarläänge Robin kom och hämtade henne typ vid 22 kanske=/ då var jag dö slut och hade ont i huvudet så sängen kallade:D

 På Lördagen, låg vi länge och mös i sängen sen ringde Tom och frågade om vi ville kommaoch kolla på hockeyn med honom, så vi åkte dit och kollade ochkramdes med Emilio=)

Sen hem fort och så kom Robin och Sara och hämtade oss så åkte vi och bowlade, hehe inte så oväntat men Hampus vann=) Duktig e han<3

Himla trevlig måste jag säga vi hade, sen bar det av hem till Sara och Robin i Huskvarna där vi drack lite..och så kom Johan Amanda Johnny Angelika och Andreas dit..så det var mysigt.=)

Kom väl hem runt 3 tror jag nog.


Hm och idag har vi bara varit slappa Tom kom ut tidigt med Emilio och fixade min dator, sen åkte Hampus och handlade mat till oss*mums*

sen drog Tom och vi andra däckade typ i sängen en stund hehe trötta allihopa.

Men det e skönt med såna dagar när man inte gör något,faktiskt.

Sen nu åkte Hampus hem:*(  fan sorgligt asså!

Men han kommer juh snart igen,får väl stå ut.


nee usch nu orkar jag inte skriva mer..!


Av Sanne - 12 mars 2009 12:13

Usch känns som man e täppt i hela hjärna, men har sån tur så Hampus kommer idag iallafall=)

Så ikväll blir det mys med tacos och film, brukar alltid ha myskväll med Emilio dagen innan han åker till Tom=) blir som vårat lilla helgmys typ<3


Ska väl egentligen börja städa snart tänkte jag,ser ut som ett bombnedslag typ=( men men sen e det verkligen helt tomt i mitt kylskåp:S

Måste handla men man vill juh inte ge sig ut när man e sjuk precis, men får väl bli konsum i Norrahammar lite snabbt haha..hoppas vi inte smittar ner någon stackare!



Någon som har något förslag på vad man ska hitta på i helgen ?

Kommer väl sluta med att jag ligger i min säng och tycker synd om mig själv, men det vill jag fan inte göra!!

Vi har kommit på att vi kanske ska bowla iallafall, var ett jävla tagsen man gjorde det..Sen så måste jag juh få se om han e så bra i Bowling som det låter;)


aja nog om det,nu ska jag ta tag i svinstian..!


ha en bra dag gott folk=)


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet vem du är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards