Alla inlägg under februari 2009

Av Sanne - 27 februari 2009 15:21

....Så behöver du inte ta åt dej av allt jag säger....lovar att nämna ditt namn den dagen jag pratar om dej , tyvärr kretsar inte allt om dig!:S Sorry!!

Fast du kanske tyckte det stämde in`? inte vet jag , men som sagt bryr mig inte om erat tjafs det får ni lösa själva...Och skulle jag bry mig så e det om honom..men har inte snackat med honom på hur länge som hellst heller..så vad e problemet?

Men men orkar inte tjafsa men nu vet du iallafall att det inte var menat till dej=)!!!!


Aja annars har det bara varit jobb idag, hämtade min prins efter jobbet och åkte och köpte en ny soffa...kände att jag behövde spendera lite pengar:D

Så ska snart åka och hämta den ska få hjälp av Robin med släp, men undanlagd e den iallafall:P visar bild sen.....såååå himla nöjd iallafall:P



Av Sanne - 24 februari 2009 19:09

Idag har vi inte gjort så mycket gick upp tidigt för att skicka iväg mina syskon till skolan , Emilio fick stanna hemma i och med att hans dagis är stängt idag och imorgon!

Gjorde ordning lite god frukost till oss sen busade vi:D

Har tvättat idag eftersom Emilio ska till sin Pappa i morgon.

Kom även på att det e semledagen idag...Är inte ett dugg förtjust i semlor men vi gick iallafall iväg och köpte en som jag och Emilio delade på..usch fick tvinga i mig den men Emilio tyckte iallafall det var gott=)

Tv:n har man juh inte tittat så mycket på..HAr juh enbart varit om att Daniel och Victoria skulle förlova sig=) Grattis till dom verkligen..men att folk står som desperata utanför för att få höra dom säga att dom har förlovat sig..det e lite sjukt.och att dom sänder samma sak hela dagen .hm aja jag såg det en gång sen räckte det=)



Nu ska vi fortsätta mysa....tja rå!


Av Sanne - 23 februari 2009 12:47

Dagen igår blev väl inte riktigt som planerat..

Planerna var juh att vi skulle åka pulka, men åkte istället buss upp till Dalvik och hälsade på Tom.

Spelade lite G-H,och fläskade i oss en massa onyttiga grejer.

Men trevligt var det iallafall, sen kom Johan.W dit med så satt dom och spelade lite poker..hehe jag fattar mig inte på det dära.

Klockan närmade sig 21.00 så jag ringde min Mamma och kollade om hon inte ville hämta oss,så tråkigt att åka buss med Emilio när han är trött..men hon kom iallafall och hämtade.

Emilio somnade i bilen hem och vaknade inte ens när jag klädde av honom och la honom i sängen .hehe lille skrutt<3

Jag satt la uppe någon timme till sen däckade jag med.


Idag har jag krånglat med jobbet och fixat barnvakt i helgen,är egentligen Tom´s helg men han syskon fyller juh år,så det e klart man ställer upp! Han tar juh Emilio nu i veckan istället=) men äntligen är allt löst iallafall.... Usch snart blir det att snart åka och handla sen ska jag städa,mina små syskon kommer hit idag och ska sova över så måste väl ha lite i kylskåpet..hm vet inte riktigt vad jag ska bjuda på för mat bara:S fast dom e inte så kräsna:D

Blir väl till att hyra någon film med, men det blir tidigt i säng för dom idag iallafall för det e faktiskt skola imorgon=)

Lovade Emilio varm choklad idag istället, men mjölken var slut nu när vi skulle göra det, så får väl köpa en massa mjölk nu:D


kan skriva mer ikväll när alla barn sover:D


puss o kram på er!




Av Sanne - 22 februari 2009 11:16

...världens underbarast son<3

Vi har haft mys hela helgen,riktiga latisar har vi varit hehe men det måste man väl få vara ibland?

Vaknade av att han satt brevid mig och sa "upp Mamma" sen när jag satte mig upp så fick jag en sån bamse kram och så sa han "äska däj" aaw min lille plutt<3

Idag ska det bli Pulka för hela slanten tror jag och sen varsin stor kopp med varm choklad när vi kommer in igen:) Med grädde på toppen*mums*

Det har vi nog förtjänat vid det tillfället,Är juh så mysigt med dom små rosenröda kinderna efteråt..hehe

Ne nu ska jag gå och göra lite lunch tror jag får bli rester av det vi åt igår:P Tacopaj!


ha´t bra!!


Av Sanne - 20 februari 2009 23:23

Att få vara ledig nu i 5 dagar..ibland behövs nog det inom detta yrke:S Eller vad säger du Mie?

Ska försöka träffa min underbara Carro i helgen och åka lite pulka med barnen=)Äntligen så har hon flyttat in till stan!

Hm vad ska man göra mer? Typ  städa kanske:SUsch vad tråkigt!

Ska iallafall sätta igång med att utnyttja gymkortet på Måndag tänkte jag,Jävligt onödigt att ha ett årskort om man inte använder det!!

Måste juh vara lika duktig som Mie:DSurt bara att vi inte tränar på samma gym...Men det ska vi fixa det med;)


Nee fy vad detta var tråkigt..ska nog ta och hitta sängen eller nått så det blir en ny dag...


Har iallafall haft en mysig kvä'll med Emilio och min Mamma..Hon har varit barnvakt så när jag kom hem hade dom fixat lite goda grejer och så tittade vi på let´s dance..=)



En till grej..Tom jag vet att du läser:D

Av Sanne - 19 februari 2009 11:01

har varit duktigt i 3 1/2 vecka nu!!Fy fan vad jag e bra..!

Tror dom flesta vet vad jag snackar om...!


Usch ska snart åka och jobba, får börja 2 timmar tidigare idag för vi ska få ny delegering..fast jag har juh redan min ..men jag ska ta om den för skoj skull typ!

 Men innan det ska jag till Maxi och köpa något man kan äta idag när man jobbar..bara det att jag har inte kommit på något gott än:S helt tom på fantasi idag:S

Men får iallafall skjuts till jobbet det e alltid ett plus..Emilio ska nämligen vara hos min mamma idag när jag jobbar, så dom ska åka till Gränna till min Mormor och hälsa på=)


Nee nu skriker duschen på mig!!


Ha det bra alla..puss o kram


Av Sanne - 17 februari 2009 18:32

Har inget att skriva så jag snodde denna av Petra:D


DIG:

1. Hur lång är du ? 171
2. Vad vill du bli när du bli stor?  Bättre
3. Vad pluggar du ? Inget just nu!
4. Har du långt hår ? Ja lagom.

5. Vilken hårfärg har du ?Mörkbrunt
6. Sminkar du dig ? Jupp
7. Har du haft sex senaste månaden? Haha ingen kommentar:D
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Svarta

10. Har du kysst någon idag ? Nope

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ?
Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? Båda!
3. Hur många syskon har du ? 4
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Vill du med och handla sen?

5. Vilken mat lagade din pappa senast ? köttfärssås o makaroner
6. Hur många ställen har du bott på ? Typ 15 om man räknar med både mamma och pappa!
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Ingen stör mig
8. Vilken familjemedlem är snällast ? Alla är lika underbara
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? I Söndags


KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ?
I går

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Sara o Robin
3. Har du kysst nån kompis ? mjo
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Ja
5. Vem har du varit kompis med längst ? Ähh det vet ifan asså:S
6. Vem känner dig bäst ? Det e nog fan Tom...Men det kanske inte är så konstigt?
7. Längsta tid du varit osams med en kompis ? Hmm mycket länge:D

8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Ja det skulle jag!
. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Jo ibland kan det faktiskt vara så!

KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu?
Mjukisar
2. Har du bytt om idag ? Ja
3. Favorittröja ? Har ingen speciell favorit
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet ?  Ojoj finns inget sexigare än arbetsbyxor och bar överkropp..det kan man dregla åt länge:D
5. Har du gett bort kläder nån gång? Ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång ? Väldigt ofta
7. Har du handlat kläder via internet ? Ja
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång ? Nej varför skulle man göra det?
9. Fulaste plagget andra könet kan ha ? kommer inte på nu
10. Vad använder du för skor ? Olika


VÅGAR DU::
1.Skrika åt dina föräldrar? Händer väl, men då skriker dom tillbaka:D
2. Klä dig annorlunda ? jo men det beror på hur?
3. Vara dig själv ? Alltid
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Ja, men trivs inte alltid i det...
5. Pierca dig ? Jag har ju innan , så varför inte nu igen?

6. Ha sex på offentlig plats ? Vilka frågor!!men ja det e klart:D
7. Vara omogen ? Måste man vara ibland!
8. Äta småkryp ? Ne fy fan ,det kan jag hoppa!

.....



1. Vet du vem FATO är ? Nej,borde jag det??
2. När tuggade du tuggummi senast ? Idag
3. När var du på semester senast ? Utomlands så är det nog 4 lr 5 årsen!
4. Vilken färg är det på din tandborste ? Rosa=)
5. Är ditt hår tråkigt ? För tråkigt just nu!
6. Vad har du för påslakan just nu ? Vita
7. Vem såg dig naken senast ? Skulle ni bra gärna vilja veta va?:D
8. Hur ofta duschar du?  Varje dag!
9. Gillar du BUBBEL ROLLER ? Nää
10. När ska du gå och lägga dig  Ikväll ? Sånt kan jag inte bestämma i förväg!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet vem du är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards