Alla inlägg under december 2008

Av Sanne - 26 december 2008 01:17

Ja vad ska man säga jobbade natten till jolafton,hehe var dö trött när jag kom hem så sov i 3 timmar sen gick jag upp så gjorde min mamma och jag lite julmat och åt till kalle Anka:D

Mycket mysigt, sen  framåt kvällen bar det av till Micke och Frida,där vi byta lite julklappar och åt gott och drack glögg.

Sen fick jag och Frida för oss att vi alla skulle sjunga singstar,hehe mycket roligt.

Sen kom vi hem framåt 1 på natten, då var det bara att slänga sig i sängen, skulle juh nämligen jobba idag med.

Sen när jag kom hem idag så var Henke Magda och lille Mulle här=)

Dom ska vara här tills på lördag=)så vi satt lite och pratade sen kom jag på att jag måste juh städa får juh fan besök imon, så Magda Mulle och mamma gick och la sig och jag och Henke gick in till mig.

Han sitter och tittar på tv nu och jg har iallafall gjort det värst här hemma :D

Lääängtar så tills imon, ska verkligen bli roligt.

Fast bäst blir juh på lördag;)Så vill du komma på fest så e det bara att höra av dej:Dhahaha


Nehepp nu e det sängen som gäller börjar jobba 8 imorgon bitti IGEN!

Men ska jobba extra många timmar med Mie Så det ska blir väldigt trevligt:P


Ha en god fortsättning allihop=)


Puss o kram Sanne



Av Sanne - 23 december 2008 02:50

Pratade med min lilla groda idag , ohh saknar honom så mycket.

Men han verkade ha det roligt=) Hör fortfarande honom säga "älska dej mamma"<3 oooh mitt lilla hjärta, nu får han ta och komma hem snart, ligger massa julklappar under granen som väntar på att han komer hem=) hehe han kommer nog bli överlycklig när han ser dom=)Aldrig dumt att fira två jular, hehe =)



Imorgon ska jag gå upp tidigt och med lite kompisar ner på stan och handla Massa julklappar,hehe inte köpt till någon förutom Emilio...Så jag kan lova er att jag har att göra imon:D

 Värst av allt e at jag inte vet vad någon önskar sig, eller jo min brors barn vet jag vad dom ska få:D

spel till Nintendo ds tror jag det hette:D

Det blir dom nog glada över hoppas jag.



Nee nu ska jag fortsätta prata med min babe i telefonen:)

Han sitter i andra enden och snackar med sig själv stackar:D<3


Puss o kram Sanne



Av Sanne - 19 december 2008 12:09

Idag åker Emilio till sin pappa och kommer inte hem fören annandagen,Usch känns verkligen inget bra...Första julen utan min älskling..Det blir ingen jul utan honom:'(

Jag har tackat ja till massa jobb under hela julen så jag har nått att göra istället för att sitta och vara leden,plus att det e bra betalt under julen så jag och Emilio kan hitta på något roligt när han kommer hem =)


Tror han kommer få det jätte rolig under julen ändå, Han ska nämligen upp till sin farmor och farfar och farbror..tror han kommer få det kanon roligt faktiskt:D

Synd bara att han inte har Rocky längre som han kan leka med:'(




Igår så pytade Emilio och jag granen med så han hann med det innan han kulle åka och så gjorde vi julgodis i morse=) jätte mysigt hade vi hehe !

på grannen hänger typ alla kulor på en gren heheh längst ner, undra vem om har hängt dom där:P


Nej nu ska jag pussas lite med grodan ..skriver mer ikväll!

puss o kram



Av Sanne - 10 december 2008 21:39

Idag har vi bara myst hela dagen , var iväg på förmiddagen och handlade ingredienser till pepparkakorna lussekatter och julköttbullar=)

Hehe hittade även lite julklappar till lille Emilio idag , fins det nått roligare än att köpa grejer till sitt barn??

åkte hem gjorde jätte god mat det blev potatisgratäng med fläskkotletter och sen varm fruktsallad med vitchocklad på :P haha det var verkligen skit gott Mie;) tack för tipset hehe

Sen började vi med bakningen jag och emilio, hade jätte mysigt och gjorde pepparkakor hehe mjöl överallt var det i slutet:D

sen gjorde vi köttbullarna, riktigt goda blev dom ..till och med Emilio gillade dom han som e lite kräsen i köttbullar:D

Sen när vi skulöle göra lussekatterna så hadde vi ingen ork kvar, så det får vi ta tag i imorgon istället.

Har iallafall vart skönt att alla har varit hemma idag för engångskull!



nee nu ska jag sova, ska upp tidigt ha det fint alla folk:P

puss o kram Sanne

Av Sanne - 9 december 2008 01:10

Jag lovade ju någon bild så här får ni två bilder på min lilla prins<3


Hade tyvärr mest filmer, men hur fan lägger man in filmer på bloggen?? någon som kan hjälpa mig med det??hade vart bussigt!


nu e det sängen fäör mig! puss på er!


Av Sanne - 7 december 2008 23:41

jupp så ligger det till.

Var först i Gränna idag på Julmarknad med min mamma Emilio och Tom,gick runt där någon timme och träffade en massa folk och tjötade. Träffade Amanda=) guuud så stormage du ha fått gumman ,e lite avis faktiskt=)

Och så tog vi en fika på Hagelund;)

Efteråt så åkte vi till Dalvik och hämtade tom´s skridskor och åkte vidare till råslätt:D

Emilio skulle äntligen åka för första gången:D jag var nog lika till mig som han var hehe så när han väl kom ut på isen så var han som bambi hehe och han trodde juh han kunde åka som alla andra på engång,så han var lite sur en stund och ville inte åka alls.

Men sen efter en stund så gick det bra att åka hehe så gulliga var han och Tom när dom åkte runt hehe.

Ska lägga in bilder imon på det,kan nämligen inte det nu!

Sen fick jag se min mamma åka för först gången med:D men det gick väldigt bra faktiskt,men hon gav upp efter en stund med och gick med Emilio så kunde jag och Tom åka runt lite, hehe jag e livrädd när jag åker..tycker alla åker som idioter hehe och så tror jag som ska köra in i mig hela tiden:D men vi redde ut det med hehe!Men sen packade vi ihop alla grejer efter ca 2 timmar,då frös vi alla..så vi åkte tillbaka till Dalvik och lämnade av Tom sen vidare hemåt, var hemma runt 21:00..

Så det var bara i säng med lilleman=) Har saknat han såå myckte nu ihelgen när han var hos tom:( speciellt när man gick på tomtar och troll igår och han inte var med:'(

men men nu är han hemma igen iaf.



Har äntligen kommit på vad jag ska plugga till nu med:D har alltid varit en dröm men jag har aldrig trott jag skulle klara det men nu tror jag fan det, men det kommer juh ta ca 5 åt med utbildingen.


´nehe gott folk nu e det sängen för mig:)

puss o kram

Av Sanne - 6 december 2008 12:44

Torsdagen började med att jag åkte till jobbet, jobbade i ca 2 timmar sen kom en vikarie in för mig och Marie..så åkte vi till filmstaden:D

Det e nämligen så at vi fick gå på smygpremiär på "Vi hade iallafall tur med vädret Igen" eller nått sånt hette den..

Men när vi kom in så hade dom dukjat upp buffe bord och grejer så man skulle mingla runt lite innan bion..Maten var verkligen kass om ja får säga min mening:(

Sen gick vi upp och tog plats i biosalongen:D

Haha den var såå rolig,alla satt och garvade hela tiden , men samtidigt hade man panik i kroppen hahah!

den rekomenderas iallafall:D

Sen efteråt så gick jag tiölbaka till jobbet jobbade till 21:00,stack sedan vidare hem till Camilla och drack lite vin..haha Camilla var ganska så rund om fötterna:DMen det var bara e liten förfest..gick vidare bort til Sliver:D

Där vi hade "Larm" vilket betyder typ att alla i landstinget är välkomna ingen annan=)

Hade verkligen skit kul där.träffade min bror och sen kom Marie dit med..dansade med micke och marie m.m haha älskar dej bror:)

kul som faaan:P

Sen hem vid 3 på natten upp och jobba 7 haha mådde som man förtjänade ka jag säga direkt.

sen efter jobbet åkte jag uppp till dalvik för Tom ksule på någon avskedsfest hos kindgren så jag satt med emilio:) hade jag inget emot:)

min lille plutt ska vara hos pappa hela helgen:(


sen hem vid 2 somnade direkt..och idag ska vi till gränna:D


kan berätta om gränna senare för jag vet inte så mycket än haha



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet vem du är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards