Alla inlägg under april 2009

Av Sanne - 27 april 2009 20:14

Har haft uttvecklings dag med jobbet hela dagen..usch fan man blir galet trött i huvudet efter en hel dag ..men trevligt var det och god mat också!

Nu ligger jag här i soffan helt död och myser med en sovande son ..saknar Hampus med=(

Men får väl ligga här och tråka typ ..ska väl lägga mig tidigt..ska upp tidigt imorgon och träffa Sara vid 8 ska käka frukost och sen ska vi gå på a6 tänkte vi...

Måste hitta lite sommar kläder och definitivt SKOR!



äsch nu orkar jag inte skriva mer!!! Hej då!

Av Sanne - 26 april 2009 20:03

Fredag: Jag jobbade fram tills klockan 13:00 sen kom min söta Sara och mötte mig på jobbet så gick vi ner på stan och kollade runt i alla affärer:P

Surt bara att han inte hade några pengar lönen kommer juh inte förens imorgon...Men det var trevligt iallafall!

Sen kom Hampus och hämtade upp mig så åkte vi till Habo,där vi mest låg i sängen och hade mysigt...sen fick jag ett ryck och ville åka till Gränna och hälsa på Kim, hehe så vi åkte till Gränna vid typ 8 på kvällen.

När vi var där så satt vi och drack kaffe och tjötade följde med Kim upp till statoli när han skulle sälja sin bil med heheh konstig gubbe som köpte den :D

Sen for vi hemåt habo igen.Däckade på en gång när jag la mig i sängen mycket skönt hihi!

Lördag: Vaknade vid typ 11:00 gick in i duschen ringde Sara och Robin för vi skulle nämligen ut till Hampus sommarstuga och fiska och grilla...sen så kom sara och robin ut till hampus och ställde sin bil där så åkte dom med oss..erik var med också=)

Pojkarna slängde i båten i vattnet och åkte en sväng när jag och Sara satt kvar på bryggan och solade lite hihi och snackade en massa skit!

sen efter typ en timme kom dom tillbaka och satte på grillen ...dom vågade inte ge oss det ansvaret sa dom hmm!

Sen efter en stund kom Erik´s systrar med vänner ut och grillade med...men jag hampus sara och robin smet iväg med båten:P , när vi skulle hem igen till stugan så rodde jag och Sara hela vägen , bra träning men fan vi var inte bra på att hålla takten hehe sen krockade vi med en brygga också:D

Väl framme ii stugan så plockade vi ihop grejerna och åkte hem igen.

Samma där var dö trött så somnade nästan direkt, efter hamous hade gjort en god macka till mig=)<3

Söndagen: Hm idag har vart en lat dag..låg kvar i sängen till typ 12:00 sen gick vi upp åt frulle..sen blev det tv som gällde, sen blev det pizza och hämta Emilio ! satt kvar hos Tom en stund och drack kaffe och spelade G-H.

Sen körde Hampus hem mig och Emilio sen åkte han hem till sig=(

Lika tråkigt varje gång han åker..men man kan juh inte vara på varandra hela tiden ...men usch det suger fan ändå...!



nu ska jag leka med min älskade son<3

Av Sanne - 14 april 2009 12:02

Ligger här i min underbart sköna säng och funderar på om man ska mösa sig upp och kanske äta frukost...

Fick juh ändå inte sova tills min klocka ringde idag, har juh som sagt jobbat natt så kom hem vid 9:00 och tänkte jag skulke kunna få sova 4 timmar iaf men icke sa nicke telefonen ringer som ah jag vet inte vad heeela morgonen! Usch blir tokig! Men det e väl bra då e jag trött ikväll så man kan sova då kanske.

Någon som har förslag på vad man ska hitta på idag så dagen går fort?

Funderar starkt på att åka ner till gymmet nu nr Emilio ändå är på dagis till 16, men får se vad man orkar med!

 Ska försöka träffa Sara idag med kanske, eller se om hon vill komma ut hit iaf..hihi ne usch nu orkar jag inte titta på denna starka skärm mer..

Ha det bra gott folk!


p.s Slänger in en bild ifrån fredags D.S

Av Sanne - 8 april 2009 12:45

...Är så grymt sugen på att åka och träna sen sola efteråt=/

Aja får ta det antingen imorgon när Emilio är på dagis eller på fredag innan jobbet, kan juh försöka få med mig Hampus också:D

 Men men, idag blir det iallafall till att tvätta och typ hm hitta på nått med Emilio och Hampus..vet inte vad bara så himla tom på fantasi idag:O

Någon som vet nått skoj man kan göra?




Av Sanne - 7 april 2009 21:59

Idag har Sanne vart duktig:D

Städat (lite iaf) och så har jag Emilio och min lilla syster baka bullar<3

Dom blev lite konstiga med Hampus gillade dom iallafall, sen åkte Becca hem och skulle göra nått så vi satt och glodde lite på tv och var lata:P

Massa mys med min älskling<3 blir alltid lika glad när han kommer!

Och han kommer imorgon igen wohooo det e säärlek det!

Imorgon tänkte jag hinna med en fika med Ina men får se vad vi hinner, måste fixa barnvakt iallafall till torsdag jobbar kväll då så måste lösa detta:O

Tänkte fråga min kära bror:P men han kanske jobbar=/ aja !


Nu ska jag plocka upp alla bull  bitar ifrån golvet som emilio har lagt ut för att mata sitt lejon med hahaha söt e han !


ha det fint alla!



Av Sanne - 6 april 2009 17:05

Ska börja vara duktig och lägga upp lite bilder tänkte jag :D så nu får det bli lite ifrån i Lördags=)

Av Sanne - 5 april 2009 22:14

Lördag:Dagen började med att Henke och Melvin kom hit, Magda skulle jobba så då passade dom på att hälsa på =) satt och tjötade lite samtidigt dom jag gjorde mig i ordning...

JAg Emilio och Hampus skulle nämligen till Habo och hälsa på lite och sen till Hampus sommarstuga:P

När vi kom till Habo så satte dom på grillen och hampus och emilio spelade fotboll!

Sen åt vi massa gott:) efter det kom Erik förbi, han skulle med till stugan nämligen så vi packade ihop oss och åkte.

Sen när vi väl var där så plockade Hampus och Erik fram fiskespöna och började fiska, Hampus fick dock inte fiska så mycket för Emilio ville hjälpa honom:D

Söt e han Hampus som hjälpte Emilio=)

Vi får åka ut dit någon gång utan barn så man kan slapna av lite :D

Dööö mysigt ställe iallafall:P

Sen åkte vi och handlade glass åkte tillbaka till habo för hampus skulle duscha sen skulle vi åka hem men vi hamnade på shanghai och åt god mat istället:P

massa gott var det vill jag lova:P

Sen åkte vi till Ina en sväng och hälsade på var juh typ hundra år sen man träffade henne så det var trwevligt:P

Sen hem och däckade direkt typ:D


Söndag:Idag har vi bara tagit det lugnt och umgåts med Henke och emilio har lekt med Melvin=)

Sen lagade jag och Hampus mat;)

Nu e det tv:n som gäller...


puss på er!






Av Sanne - 2 april 2009 20:07

Onsdag: Jobbade fram till klockan 22:00, gick sedan in till stan och mötte upp Hampus Erik och Oskar på Waffis=) Oskar fyllde år så dom firade honom lite.

Sen senare kom Tom Sara och några polare till dom förbi..var faktisk riktigt trevligt.

Sen blev det ganska tidig hemgång men det var tur det annars hade det nog inte vart så poppis i huvudet idag!!

Följde med Hampus hem till Habo och sov där, mysigt!

Sen idag vaknade jag pigg som en lärka klockan 8 och tyckte Hampus med kunde vakna men det gjorde han inte förens 10;)

Sen åkte vi och åt kebabtallrik, mycket gott:p!

Sen blev det rund tur i Habo, hehehe

Sen hem till Hampus som satte sig vid datorn och spelade hehe och jag läste tidningen haha

Sen kom erik förbi så drack vi kaffe med Hampus föräldrar:)!

Sen hem till Norrahammar,spelade lite Gh med Emilio.

Sen åkte Hampus hem=(

Jag skulle egentligen gått på larm idag men har juh ingen barnvakt idag så kan inte ens jobba..,.usch vad besvärligt det där e. men tur Sharo finns;)

 Och nu sitter jag och Emilio och fläskar i oss ostbågar och jordnötsringar, mycket busigt och mycket gott vill jag lova:D

Måste juh trösta oss lite när vi sitter här helt själva:(

 Ne nu ska vi spela G-H!!!!


ha det bra alla!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet vem du är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards